Ε Κ Λ Ο Γ Ε Σ  ή ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ

AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Ξεφυλλίζοντας τοπικές εφημερίδες, ή διαβάζοντας  στο διαδίκτυο, είναι να απορείς με τις φωτογραφίες και τα βιντεάκια που ανεβάζουν οι υποψήφιοι και οι υποψήφιες για τις εκλογές της 26ης Μαίου 2019 και να γελάς μέχρι δακρύων.

Τι πόζες Θεέ μου και Παναγία μου. !!!!!!!

Γυναικεία πρόσωπα , τσιτωμένα από τις ενέσεις, γυαλιστερά , χωρίς καμία ρυτίδα παρά την ηλικία, κεφάλια γερμένα στον ώμο με νάζι, σκουλαρίκια τεράστια, ίδια παρακαλώ με τα βραχιόλια, χαμόγελα ψεύτικα για να φαίνονται οι κάτασπρες οδοντοστοιχίες , μαλλί κομμωτηρίου μετά από 100 κιλά οξυζενέ , αλλά και σε όλα τα χρώματα, άλλοτε να τα φυσάει ο ανεμιστήρας και με  χάρη να απωθούνται για να φανεί η μάσκαρα και η γραμμή πάνω και κάτω στα βλέφαρα και πολλά άλλα.

Οι στάσεις μπροστά σε εκκλησιές, σε γήπεδα, μέσα στον επαγγελματικό χώρο, ολόσωμες για να φανούν οι αναλογίες, ή πρόσωπα όπου περισσεύει  η μπογιά.

Ενδυματολογικά ξεχώρισαν τα πολύχρωμα εμπριμέ, τα μπολερό που φώναζαν ότι κοστίζουν εκατοντάδες ΕΥΡΩ και τόνιζαν ότι η αγορά τους είναι ανέφικτη από το λαό του οποίου ζητούν τη ψήφο του και προσπαθούν να το πείσουν ότι ένας ή μία από αυτούς.

Ανδρες υποψήφιοι επίσης με επιτηδευμένο μαλλί, καλοσχεδιασμένο μούσι , να περπατούν, να πίνουν καφέ, να παίζουν τάβλι, με πολύχρωμα παντελόνια ή πουκάμισα. Πολλές  φορές η ενδυμασία είναι ανάλογη με το χώρο που επισκέπτονται. Σταράκια και μαντήλι προσκόπου στο λαιμό, σε εκδήλωση προσκόπων. Τζίν και πουλόβερ στη λαϊκή , που για κάποιον υποψήφιο γέλασαν και οι πάγκοι.

Αυτός ο κάποιος ήταν μαθημένος στα γήπεδα του τένις και τα ακριβά γραφεία και για ψηφοθηρία χαιρέτισε , δια χειραψίας παρακαλώ, τα αδρά και λερωμένα χέρια των <<λαϊκατζίδων>>. Προς  θεού για μένα οι άνθρωποι της λαϊκής είναι αξιοθαύμαστοι και συμπαθείς, απλά σκέπτομαι πόσα κιλά μπεταντίν και πόση κρέμα χεριών θα χρησιμοποίησε ο εν λόγω υποψήφιος μετά το πέρας της περιοδείας του στη λαϊκή, για να καθαρίσει τα απαλά του χέρια .

Ολοι στα βίντεο ή αναλύουν  το πρόγραμμα του συνδυασμού ή αναφέρονται στα δυνατά τους σημεία, αλλά πάντα προσπαθούν, ο καθένας να μας πείσει ότι είναι ο σωτήρας μας.

Εκείνο όμως που είναι  λυπηρό, είναι ότι οι περισσότεροι και στα βίντεο και στις φωτογραφίες, αποφεύγουν   να κοιτάνε ευθέως (στα μάτια του άλλου) λόγω αμηχανίας, ή μήπως κάτι άλλο.

Είναι γνωστό ότι οι σύμβουλοι επικοινωνίας λένε ότι όταν κοιτάς τον άλλο στα μάτια, σημαίνει ότι ενδιαφέρεσαι γι αυτόν, σημαίνει ότι είσαι  ισχυρός, δυνατός, ότι λές την αλήθεια σου.

Και εγώ αναρωτιέμαι!!!!

Πώς θα αξιολογηθούν τα υπέρ και τα κατά της κάθε υποψηφιότητας;; Πώς θα αξιολογηθούν τα θετικά χαρακτηριστικά ενός υποψήφιου που του δίνουν << πόντους >> στη κούρσα της εκλογής;; Μάλλον όσα δείχνουν οι υποψήφιοι , είναι αρνητικά  στοιχεία που αδυνατίζουν την υποψηφιότητά τους  στα μάτια των ψηφοφόρων.

Που πάτε ωρέ καραμήτροι ;;;;;;;;;;;

Για υπηρέτες των δημοτών , προσπαθείτε να εκλεγείτε. Ετσι θα πείσετε, ότι είστε στοιχεία του συνόλου ;; ότι κόπτεστε για το καλό του άλλου;; ότι συμμερίζεστε τα ανυπέρβλητα προβλήματα της καθημερινότητας του καθενός;;

Ετσι θα πείσετε για τη σοβαρότητά σας ;; ώστε να σας εμπιστευθούν!!

Μάλλον διακατέχεστε από φουρτούνα στον εγκέφαλο !!!

Μάλλον θεωρήσατε τη προβολή σας , το να σας γνωρίσει ο κόσμος, πασαρέλα καλλιστείων!!!

Μάλλον οι περισσότεροι  νομίζετε ότι θα δώσετε εξετάσεις με βάσει τις αναλογίες σας, ή με το σεξ απιλ σας , ή με τη φωτογένειά σας , σαν κινηματογραφικός τύπος και όχι με τη προσωπικότητά σας και τα ιδανικά σας !!!!!

Και ακόμη παραπέρα, μάλλον παρακαλάτε να επαναληφθούν τα πρώτα καλλιστεία του 1952, στα οποία ο Αείμνηστος Μητσοτάκης, νεαρός βουλευτής τότε, γνώρισε την όμορφη Αθηναία, κόρη εύπορης οικογένειας, τη Μαρίκα του !!!!

Θέλετε δηλαδή να βρείτε γαμπρό ή νύφη οι περισσότεροι εξ υμών..

Και για να είμαι ακριβής, ο Μητσοτάκης παραβρέθηκε στα πρώτα μεταπολεμικά καλλιστεία, καθώς ήταν διαγωνιζόμενη και τελικά νικήτρια , η εξαδέλφη του Νταίζη Μαυράκη.

Να ξέρετε όμως ότι οι ψηφοφόροι είναι η Κριτική Επιτροπή με πολύχρονη εμπειρία στα πολιτικά δρώμενα και θα κρίνει δίκαια και με αντικειμενικότητα…

Οι περισσότεροι των διαφημιζομένων στα σπίτια τους………

Με αγάπη………….ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ