ΠΩΣ ΕΝΑ «ΜΠΙΚΙΝΙ» ΑΠΕΙΛΕΙ να «ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ» το Facebook!

Κι ενώ το σκάνδαλο της Cambridge Analytica έμοιαζε ξεχασμένο και το Facebook προσπαθεί να γυρίσει σελίδα, έρχεται ένα «μπικίνι» να ταράξει την ηρεμία του.

Μια ομάδα Βρετανών βουλευτών έχει προσπαθήσει με αποτυχία να εγκαλέσει τον ιδρυτή του Facebook ενώπιον μιας επιτροπής για τον ψηφιακό πολιτισμό, των μέσων ενημέρωσης και αθλητισμού, η οποία διεξάγει έρευνα για παραπληροφόρηση και ψεύτικα νέα, για να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με την καταστροφή των προσωπικών δεδομένων από το δίκτυο.

Οι προσπάθειές της μέχρι τώρα έχουν στεφθεί από παταγώδη αποτυχία, όμως ο επικεφαλής της επιτροπής έχει πια στα χέρια του μια σειρά εγγράφων την οποία πολύ δύσκολα θα καταφέρει να αποφύγει ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ. Αυτά τα στοιχεία αφορούν ένα μπικίνι, αλλά όχι ένα συνηθισμένο μπικίνι.

Ο λόγος για το Pikini, μια εφαρμογή της εταιρείας Six4Three η οποία είναι σε δικαστικές διενέξεις με το κοινωνικό δίκτυο για μια εφαρμογή που δημιούργησε το 2015, όταν ξεκίνησε το Facebook να αλλάζει την πολιτική απορρήτου του, απαγορεύοντας σε προγραμματιστές έξω από αυτό να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα φίλων.

Η εφαρμογή επέτρεπε στους χρήστες, μέσω μιας τεχνολογίας έξυπνης σάρωσης να βρίσκουν φωτογραφίες των φίλων τους ή των φίλων των φίλων τους …με μπικίνι.

Η εφαρμογή έτυχε μεγάλης αρνητικής δημοσιότητας, ενώ η κυκλοφορία της συνέπεσε με την αλλαγή της πολιτικής του Facebook για τα προσωπικά δεδομένα.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η εφαρμογή να μην αφεθεί να κυκλοφορήσει και η Six4three ξεκίνησε την δικαστική διαμάχη με το Facebook.

Σήμερα, η Six4three έρχεται και πάλι στο προσκήνιο καθώς έχει στην κατοχή της χαρτιά και συμφωνίες με το Facebook, σύμφωνα με τα οποία το διάσημο μέσο ήταν ιδιαίτερα ανεκτικό με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και την διαχείριση τους, τα οποία χαρτιά έθεσε στη διάθεση της βρετανικής επιτροπής.

Με βάση αυτά, φέρεται πως το Facebook άλλα έλεγε προς τα έξω και άλλα στις κατ’ ιδίαν συμφωνίες με τις εταιρείες.