Αρχική Ελλάδα Seal U DM-i: Οδηγούμε επί ελληνικού εδάφους το νέο 4WD Plug-in υβριδικό...

Seal U DM-i: Οδηγούμε επί ελληνικού εδάφους το νέο 4WD Plug-in υβριδικό SUV της BYD με τους 324 ίππους

34
0


Του Γιώργου Παλληκάρη

Με φόντο την Αθηναϊκή Ριβιέρα και τον καταγάλανο ουρανό, η BYD μάς σύστησε το νέο της δημιούργημα το οποίο έρχεται με φόρα να τα βάλει με τους καλύτερους της κατηγορίας. Ο λόγος για το νέο Seal U DM-i το οποίο αποτελεί ένα τετρακίνητο, ποιοτικότατο Plug-in υβριδικό D-SUV το οποίο μάλιστα συνδυάζεται και με σούπερ τιμή. Ας το γνωρίσουμε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν είναι μυστικό πως στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, η Κίνα βρίσκεται ένα σκαλί μπροστά από τους υπόλοιπους. Η BYD διαθέτει ήδη προσωπικό 900.000 ανθρώπων και είναι η πρώτη σε παραγωγή εταιρία ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο. Μάλιστα ήδη κατασκευάζει εργοστάσιο στην Ουγγαρία για να παρασκευάζει τα οχήματα που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά. Αλλά ας επιστρέψουμε στο μοντέλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Seal U DM-i είναι ένα κομψό και άκρως ποιοτικό plug-in υβριδικό SUV το οποίο έχει μήκος 4.775μ. και μεταξόνιο στα 2.765χλστ. προσφέροντας χώρους για 5 ενήλικες ενώ πατάει σε ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών. Το μοντέλο φέρει πάνω του όλη τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας αλλά και καινοτομίες της BYD όπως η «Blade Battery» η οποία μετατρέπει την μπαταρία άτρωτη ακόμα και σε τρυπήματα από καρφιά, καθιστώντας σχεδόν αδύνατη την ανάφλεξη της.

Είναι διαθέσιμο στις δύο εκδόσεις: Boost και Design. Και οι δύο φέρουν τον ίδιο εξοπλισμό, αλλάζει όμως η ιπποδύναμη και ο θερμικός κινητήρας τους

  • Πιο συγκεκριμένα, στην πρώτη έκδοση Boost με τιμή στα 38.900 ευρώ το σύνολο είναι προσθιοκίνητο έχοντας έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.500κ.εκ. και μπαταρία 18.3 kWh. Έχει ιπποδύναμη στα 218 άλογα και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 80χλμ.
  • Η δεύτερη έκδοση Desig με τιμή στα 46.500 ευρώ, αποκτά έναν 1.500άρη τουρμπάτο θερμικό κινητήρα ο οποίος συνδυαστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, αποδίδει 324 ίππους και 550 Nm ροπής. Αυτή η έκδοση είναι και τετρακίνητη, κάνοντας το 0-100 σε 5.9 δευτ. έχοντας παράλληλα τελική ταχύτητα στα 180χλμ./ώρα.

Αξίζει να αναφέρουμε πως και οι δύο εκδόσεις έχουν ρεζερβουάρ καυσίμου 60λτ. αλλά και δυνατότητα λειτουργίας V2L. Η μπαταρία σε ταχυφορτιστή φτάνει από το 30 στο 80% σε μόλις 35 λεπτά, εκτινάσοντας την συνολική αυτονομία πάνω από τα 1.000χλμ. με ρεζερβουάρ και μπαταρία γεμάτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οδηγώντας το τετρακίνητο Seal U DM-i των 324 ίππων

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης του μοντέλου, είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε μία ώρα πίσω από το τιμόνι του Seal U DM-i, στην τετρακίνητη έκδοση των 324 ίππων.

Η κομψή εικόνα του εξωτερικού, περνάει και στο εσωτερικό το οποίο αγγίζει ξεκάθαρα τα premium μονοπάτια. Τα υλικά είναι άκρως ποιοτικά (και vegan) και η συναρμογή είναι εξαιρετική. Τίποτα δεν τρίζει, όλα δείχνουν premium, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει και η εντυπωσιακή ηχομόνωση αλλά και το άκρως hi-tech προφίλ του μοντέλου. Υπενθυμίζουμε πως ο εξοπλισμός είναι ο ίδιος και περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα και στις δύο εκδόσεις. Ο οδηγός αντικρίζει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.4 ιντσών ενώ υπάρχει και η κλασική περιστρεφόμενη κεντρική οθόνη των 15.6 ιντσών, που είναι και το κέντρο ελέγχου και παρέχει δεκάδες πληροφορίες. Κάτω από αυτή υπάρχουν δύο θέσεις για επαγωγική φόρτιση smartphone, ενώ δεκάδες είναι και οι διαθέσιμοι χώροι για μικροαντικείμενα.

Να αναφέρουμε πως οι χώροι στην καμπίνα είναι πάρα πολύ καλοί, σε αντίθεση με τον χώρο αποσκευών που στα 425λτ. θεωρείται σχετικά μικρός για την κατηγορία των D-SUV.

Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με τη χρήση ρεύματος, μπορεί να κινηθεί με τη χρήση του συνδυασμού βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, ενώ μπορεί να χρησιμοποιεί τον θερμικό κινητήρα αποκλειστικά ως γεννήτρια για φόρτιση της μπαταρίας εν κινήσει.

Στα λίγα χιλιόμετρα που διανύσαμε, μας εντυπωσίασε η ηχομόνωση της καμπίνας και η εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Το όχημα είναι μεγάλο, ξεκούραστο και θα δείξει τα 2.100 κιλά του, μόνο εάν κινηθείτε σε σπορ ρυθμούς, κάτι για το οποίο δεν είναι φτιαγμένο. Το αμάξωμα είναι στιβαρό και το ταξίδι είναι ευχάριστο, με τις ανωμαλίες του δρόμου να απορροφώνται με μεγάλη επιτυχία . Το όχημα φυσικά έχει και μία τεράστια λίστα εξοπλισμού ασφαλείας και άνεσης που περιλαμβάνει, adaptive cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, κάμερες, over the air ενημερώσεις, πανοραμική ηλιοροφή, διζωνικό κλιματισμό, LED φώτα και ηλεκτρική λειτουργία θύρας αποσκευών.

Περισσότερα όταν θα έχουμε το Seal U DM-i στα χέρια μας για πλήρη δοκιμή, ενώ μπορείτε να το δείτε από κοντά και στην φετινή έκθεση αυτοκινήτου AUTO Athina που ξεκινά στις 5 Οκτωβρίου.



zougla.gr