Αρχική Ελλάδα Την πόρτα της εξόδου θα δει ο CEO του ομίλου Stellantis Carlos...

Την πόρτα της εξόδου θα δει ο CEO του ομίλου Stellantis Carlos Tavares, στις αρχές του 2026

36
0


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο όμιλος Stellantis έχει υπό την «ομπρέλα» του συνολικά 14 φίρμες, με τον CEO του Carlos Tavares να έχει τον τελευταίο λόγο για όλες τις μεγάλες αποφάσεις. Ο ίδιος πέρυσι έλαβε ετήσιο μισθό 36 εκατ. ευρώ λέγοντας πως έχει μία από τις πιο δύσκολες θέσεις στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Tavares είναι ο πρώτος και μοναδικός διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, ο οποίος διορίστηκε ως επικεφαλής μετά τη συγχώνευση του ομίλου PSA με τη Fiat-Chrysler Automobiles το 2021. Το πενταετές συμβόλαιό του λήγει στις αρχές του 2026. Αν και οι αναφορές έκαναν λόγο για το ενδεχόμενο να διατηρήσει τη θέση του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Stellantis, ο Tavares «αποχωρεί με την ολοκλήρωση της θητείας του ως CEO στις αρχές του 2026».

Η διαδικασία αναζήτησης αντικαταστάτη έχει ήδη ξεκινήσει και διεξάγεται από ειδική επιτροπή του διοικητικού συμβουλίου υπό την προεδρία του John Elkann, ο οποίος είναι επίσης πρόεδρος της Ferrari. Η Stellantis λέει ότι χρειάζεται μέχρι το τέλος του επόμενου έτους για να επιλέξει το κατάλληλο πρόσωπο που θα διαδεχθεί τον Tavares.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως φαίνεται, οι πωλήσεις του ομίλου στις Η.Π.Α. έχουν καταποντιστεί και πολλοί ρίχνουν το φταίξιμο στον Tavares. Σε ανοιχτή επιστολή που απέστειλε στον διευθύνοντα σύμβουλο, το Εθνικό Συμβούλιο Εμπόρων της Stellantis στις Η.Π.Α. προειδοποίησε ότι ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται αντιμέτωπος με μια «καταστροφή». Ο Ταβάρες με τη σειρά του κατηγόρησε το κακό μάρκετινγκ για τις χαμηλές πωλήσεις της Maserati ενώ κατηγόρησε και το εργοστάσιο Sterling Heights στο Μίσιγκαν, όπου πάρα πολλά Ram χρειάζονται επισκευές αμέσως μετά την έξοδό τους από τη γραμμή συναρμολόγησης. Σε μια σχετική σημείωση, η Stellantis παραδέχτηκε πρόσφατα ότι έχει πλεόνασμα απούλητων αυτοκινήτων και προσπαθεί να μειώσει το απόθεμα.

Καμία από τις 14 μάρκες αυτοκινήτων που βρίσκονται υπό την εταιρική ομπρέλα δεν κινδυνεύει να βρεθεί αντιμέτωπη με λουκέτο καθώς το αρχικό σχέδιο για τη διατήρηση όλων των εταιρειών για 10 χρόνια εξακολουθεί να ισχύει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ



zougla.gr