Αρχική Κεντρική Ελλάδα ΛΙΑΔΕΛΗΣ: ΜΑΣ ΘΛΙΒΕΙ ΟΛΟΥΣ η ΑΠΑΞΙΩΣΗ του ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ – ΧΡΕΟΣ μας...

ΛΙΑΔΕΛΗΣ: ΜΑΣ ΘΛΙΒΕΙ ΟΛΟΥΣ η ΑΠΑΞΙΩΣΗ του ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ – ΧΡΕΟΣ μας να το «ΑΠΟΓΕΙΩΣΟΥΜΕ»!

26
0

Οι προοπτικές ανάπτυξης του Αερολιμένα Νέας Αγχιάλου Βόλου και ανάδειξής του ως Αεροδρόμιο Κεντρικής Ελλάδας, συζητήθηκαν στη συνάντηση του επικεφαλής του συνδυασμού «Νέο Επιμελητήριο Μαγνησίας» και υποψηφίου Προέδρου Παναγιώτη Λιαδέλη, με τον Αερολιμενάρχη, Κωνσταντίνο Ευσταθίου.

Στη συνάντηση παρόντες ήταν οι υποψήφιοι σύμβουλοι κ.κ. Γιάννης Μπουρούνης και Κωνσταντίνος Θεοφίλου.

Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από ζητήματα που αφορούν στην ανάπτυξη του αεροδρομίου, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, αλλά και την προσπάθεια που χρειάζεται να γίνει για την προσέλκυση νέων πτήσεων.

Έμφαση δόθηκε στη σημασία της επέκτασης των αερογραμμών στο εσωτερικό και το Εξωτερικό, και τις προοπτικές που δημιουργεί η ανάληψη της διαχείρισης από τη Fraport.

Από τον κ. Ευσταθίου έγινε αναδρομή στην ιστορία του αεροδρομίου, με υπογράμμιση του βαρύνοντα ρόλου που διαδραμάτισε στην ανάδειξή του η συνεργασία κατ’ αρχάς με τη Ryanair και στη συνέχεια με την Easyjet, εταιρείες χαμηλού κόστους, οι οποίες, όμως, στη συνέχεια αποχώρησαν, με αποτέλεσμα πλέον να έχουν μείνει πολύ λίγες πτήσεις που εξυπηρετεί το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου.

Επίσης, συζητήθηκε το πόσο βοήθησε η σύνδεση με το Ηράκλειο της Κρήτης και τονίστηκε η ανάγκη να ενταχθούν νέοι προορισμοί εσωτερικού, αφού όπως όλα τα στοιχεία δείχνουν, οι γραμμές αυτές «αγκαλιάζονται» από τους επιβάτες.

Από την πλευρά του ο κ. Λιαδέλης, διαβεβαίωσε ότι η νέα διοίκηση του Επιμελητηρίου θα αναλάβει πρωτοβουλίες, ώστε να σταματήσει η απαξίωση και η Μαγνησία με την Κεντρική Ελλάδα να αποκτήσουν το αεροδρόμιο που τους αξίζει.

Στο πλαίσιο αυτό θα αναζητηθούν νέες φόρμουλες συνεργασιών που να αποδώσουν ακόμη περισσότερο προς όφελος της κοινωνίας, της επιχειρηματικότητας και της οικονομίας.

Στο πλαίσιο αυτό, είπε, θα είναι συνεχής η παρουσία του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και συναντήσεις Β2Β, παράλληλα, όμως, με την εφαρμογή ενός νέου προγράμματος ανάδειξης του τοπικού τουριστικού προϊόντος.

Στην κατεύθυνση αυτή, πρόσθεσε, θα είναι απαραίτητη η αναζήτηση κάθε πιθανού συμμάχου, όχι μόνο από τη Θεσσαλία, αλλά και ευρύτερα την Κεντρική Ελλάδα, πρακτική που στο πρόσφατο παρελθόν δεν απέδωσε καρπούς και περιορίστηκε, όπως φαίνεται, σε κάποιες ανούσιες φιέστες χάριν δημοσίων σχέσεων φορέων που συμμετείχαν σε αυτές.