Αρχική Ελλάδα Τα Νέα της Πιάτσας #433

Τα Νέα της Πιάτσας #433

23
0


Το πρόβλημα που δημιουργείται με τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα που προξενούν τροχαία ατυχήματα είναι ότι δεν αποζημιώνονται αυτοί που είναι νόμιμα ασφαλισμένοι και δεν είναι υπαίτιοι του ατυχήματος. Τα θύματα από τροχαία ατυχήματα μπλέκουν σε δικαστικούς λαβύρινθους ενώ σε αρκετές περιπτώσεις οι δράστες δεν βρίσκονται ποτέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Κυβέρνηση έχει ανακοινώσει ότι σύντομα θα τοποθετηθούν στου δρόμους 1000 κάμερες που θα ελέγχουν την κίνηση αλλά και τους παραβάτες οδηγούς. Αυτούς που περνούν με κόκκινο, δεν σταματούν στα STOP ή αυτούς που οδηγούν επικίνδυνα. Θα υπάρχει ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα για την ενιαία καταγραφή των κλήσεων, το οποίο θα μπορεί να δέχεται κλήσεις από διάφορες πηγές, όπως για παράδειγμα:

α) από εγκατεστημένες κάμερες σε επιλεγμένα σημεία του οδικού δικτύου σύμφωνα με τον χάρτη ατυχημάτων,

β) από ηλεκτρονικές συσκευές των αστυνομικών της Τροχαίας (tablets με άμεση διασύνδεση με το πληροφοριακό σύστημα)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

γ) από ηλεκτρονικές συσκευές και τα πληροφοριακά συστήματα της Δημοτικής Αστυνομίας

Από τη στιγμή που το νέο σύστημα για την οδική ασφάλεια θα βασίζεται σε ένα δίκτυο «έξυπνης» παρακολούθησης των δρόμων, είναι ευκαιρία να γίνεται έλεγχος και στις πινακίδες οπότε θα πρέπει να χτυπάει το «καμπανάκι» όταν εντοπίζονται ανασφάλιστα Ι.Χ

Από τη στιγμή που οι κάμερες θα μπορούν να εντοπίζουν αν ο οδηγός και ο συνοδηγός φορούν ζώνες ασφαλείας η αν ο οδηγός μιλάει στο τηλέφωνο ελπίζουμε να μπορούν να δίνουν και άλλες πληροφορίες. Αν δηλαδή τα Ι.Χ είναι ασφαλισμένα, αν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ η ακόμη αν έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας. Περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα.

Ας πάμε στα δικά μας . Η Volvo ανακοίνωσε ότι έρχεται το κορυφαίο αυτοκίνητο SUV XC90 με την ολοκαίνουργια ανεξάρτητη κεντρική οθόνη 11,2 ιντσών. Στο μεταξύ ανακοίνωσε ότι περίπου 2,5 εκατομμύρια πελάτες σε ολόκληρο τον κόσμο θα λάβουν μία ενημέρωση στο Volvo τους, για να αναβάθμιση στα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από το 2020 και μετά. Σε αυτά  συμπεριλαμβάνονται τα μοντέλα C40, XC40, EX40, EC40, S60, V60, V60 Cross Country, XC60, S90, V90, V90 Cross Country και XC90 με λειτουργικό σύστημα Android) .

Το επαναστατικό Citroen C3 έφθασε στην Ελλάδα και ο Όμιλος Συγγελίδη προσκάλεσε όλους επίσημους διανομείς- συνεργάτες σε γνωστό ξενοδοχείο των Ιωαννίνων όπου και παρουσίασε το καινούργιο αυτοκίνητο αλλά και τη νέα στρατηγική για την επόμενη χρονιά. Το παρόν τους έδωσαν όλοι οι συντελεστές της Citroёn, μεταξύ αυτών, το προσωπικό από όλους τους επίσημους διανομείς και εξουσιοδοτημένους επισκευαστές της μάρκας πανελλαδικά, το προσωπικό των κεντρικών γραφείων της Citroёn στην Αθήνα, καθώς και η διοίκηση του Ομίλου περιλαμβανομένων των κυρίων Πολυχρόνη, Γιάννη και Γιώργου Συγγελίδη. Ο Γενικός Διευθυντής της Citroёn, κ. Πέτρος Πιπερίδης, ξεκίνησε την ομιλία του καλωσορίζοντας τους παρευρισκόμενους και στη συνέχεια τόνισε ότι η πορεία της γαλλικής μάρκας στην ελληνική αγορά φέρει μια δυναμική που αποτελεί πρόσφορο έδαφος για την έλευση του νέου επαναστατικού Citroёn C3, το οποίο είναι έτοιμο να ξεπεράσει τον προκάτοχο του και να αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία του.

 

Η Hyundai Ελλάς πλαισίωσε τη φετινή Art Athina 2024 με τα πολυβραβευμένα και δημοφιλή μοντέλα της ΚΟΝΑ και TUCSON. Ο δυναμικός καλλιτέχνης, SAKE, εμπνευσμένος από τα μοντέλα KONA και TUCSON παρουσίασε στην “ HYUNDAI x SAKE ART GALLERY ” πίνακες αλλά και γλυπτά από εξαρτήματα των αυτοκινήτων. H Art Athina είναι μια ετήσια διεθνής έκθεση σύγχρονης τέχνης που ιδρύθηκε από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αιθουσών Τέχνης το 1993 και αποτελεί μία από τις παλαιότερες φουάρ της Ευρώπης. Η εικαστική διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου. Τα κορυφαία στις κατηγορίες τους ΚΟΝΑ και TUCSON αποτέλεσαν το κεντρικό θέμα της “HYUNDAI x SAKE ART GALLERY ”.

Τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραχώρησε η Kosmocar – Volkswagen για τις ανάγκες μετακίνησης της ΔΕΘ – HELEXPO. Με τον τρόπο αυτό ο όμιλος αναγνωρίζει τη διεθνή ακτινοβολία και σημαντικότητα της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. Τα «Επίσημα Αυτοκίνητα» στη φετινή 88η ΔΕΘ  ήταν τα ξεχωριστά ID. Buzz και ID.7 . Το ID. Buzz είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό icon car από την Volkswagen. Πολυλειτουργικό, πλήρως δικτυωμένο και με εντελώς νέα σχεδίαση, συνδυάζει μικρές διαστάσεις με την ευρυχωρία και την καινοτόμο τεχνολογία και είναι ιδανικό για μετακινήσεις εντός και εκτός πόλεως για οικογένειες και παρέες που θέλουν να καλύψουν τις προκλήσεις της καθημερινότητας και όχι μόνο. Το πρώτο παγκόσμιο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας για τη μεσαία κατηγορία, το ID.7 συνδυάζει αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα.

Αλλαγή σελίδας για τα Smart. Το smart #5 που παρουσιάσθηκε στην Αυστραλία, είναι το τρίτο αυτοκίνητο στο αμιγώς ηλεκτρικό χαρτοφυλάκιο της μάρκας. Μαζί με τα smart #1 και #3, το smart #5 προσφέρει ένα ακόμα premium SUV το οποίο είναι εξοπλισμένο με υπερσύγχρονο ηλεκτροκινητήρα, τεχνολογίες ADAS και ένα μονοκόμματο, έξυπνο cockpit. Με την εισαγωγή του πλέον πολυχρηστικού οχήματος της γκάμας της μέχρι σήμερα, η smart προσφέρει ακόμα ένα αυτοκίνητο που καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών της παγκοσμίως.

Μετά από 12 χρόνια συνεργασίας από αποχώρησε από την Volvo Car Hellas ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Χάρης Χαρίτος. Τη θέση του θα καλύψει μέχρι να βρεθεί αντικαταστάτης ο κος Κωνσταντίνος Καπουτσής.

Μια καινοτόμο καμπάνια για να στρέψει τα βλέμματα του διεθνούς κοινού στην τρέχουσα γκάμα μοντέλων της μάρκας BMW στην πολυτελή κατηγορία δημιούργησε ο premium κατασκευαστής από τη Βαυαρία. Τα αποκλειστικά μοντέλα BMW Σειρά 7, BMW Σειρά 8, BMW X7 και BMW XM παρουσιάζονται ως αριστουργήματα στους τομείς του σχεδιασμού και της μηχανικής μέσα σε τοπία απαράμιλλου φυσικού κάλλους. Οι εικόνες που χρησιμοποιούνται στην καμπάνια καλούν τον θεατή να βιώσει το αχαλίνωτο πάθος για τη σχεδίαση, την κατασκευαστική δεξιοτεχνία και την καινοτόμο τεχνολογία που ενυπάρχει σε κάθε BMW. Οι εντυπωσιακές εικόνες στέλνουν ένα μήνυμα αποκλειστικότητας με «άρωμα» καινοτομίας που απευθύνεται σε όλες τις ανθρώπινες αισθήσεις με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, αντανακλά τις πνευματικές μας προοπτικές και μας προσφέρει ουσιαστικές εμπειρίες. Η νέα πολυκαναλική καμπάνια ξεκίνησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης YouTube και Instagram. Οι επικοινωνιακές αυτές δραστηριότητες ξεκίνησαν από τις ΗΠΑ.

Τι ακριβώς είναι το Rocket League; Είναι ένα γεμάτο δράση παιχνίδι ποδοσφαίρου με αυτοκίνητα, στο οποίο οι παίκτες προσπαθούν να κλωτσήσουν μια μπάλα στο τέρμα του αντιπάλου χρησιμοποιώντας διάφορα πυραυλοκίνητα οχήματα. Οι παίκτες μπορούν να αγωνιστούν μόνοι τους ή σε ομάδες έως τριών ατόμων, χρησιμοποιώντας έξυπνες στρατηγικές και θεαματικά ακροβατικά για να κατακτήσουν τη νίκη. Πριν από την έναρξη της 16ης σεζόν, η BMW και η Epic Games ξεκινούν έναν διαγωνισμό και καλούν την παγκόσμια κοινότητα των gamers να σχεδιάσουν ένα αυτοκόλλητο για τη νέα BMW Σειρά 1 σύμφωνα με τις προσωπικές τους επιθυμίες. Το καλύτερο σχέδιο του διαγωνισμού Rocket League x BMW Decal Design Contest θα ενσωματωθεί στη συνέχεια στο παιχνίδι στο μέσον της σεζόν.

Νέος Vice President Customer Experience στη Hyundai Motor Europe. Ο κ. Charles Cassar διαθέτει πολυετή εμπειρία στον τομέα Customer Experience. Η έδρα του θα είναι στο Offenbach της Γερμανίας. Ο κ. Cassar διαδέχθηκε τον κ. Bas Kasteel και θα ηγηθεί των τομέων CX Innovation & IT Digitalization της Hyundai στην Ευρώπη και των ενεργειών για την βελτίωση της εξυπηρέτησης και εμπειρίας των πελατών της μάρκας.

Ο Όμιλος Autohellas ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου του 2024, με τον ενοποιημένο Κύκλο Εργασιών να ανέρχεται σε €256,1 εκατ. έναντι €255,2 εκατ. το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων (ΕBT) για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 ανήλθαν σε €32,3 εκατ. έναντι €29,8 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση 8,2%, ενώ τα ενοποιημένα Κέρδη μετά από Φόρους διαμορφώθηκαν σε €29,2 εκατ. έναντι €23,8 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση 22,6%.

Η έκθεση αυτοκινήτου Auto Athina 2024 θα πραγματοποιηθεί 5-13 Οκτωβρίου 2024 στο Metropolitan. Η PRESS DAY  της Έκθεσης θα γίνει στις 4 Οκτωβρίου 2024 και το απόγευμα της ίδιας ημέρας θα πραγματοποιηθούν τα επίσημα εγκαίνια της Έκθεσης



zougla.gr