Αρχική Ελλάδα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΟΔΟΣ ΤΣΙΜΙΣΚΗ: ΑΠΟ «ΦΙΛΕΤΟ» σε «ΦΑΝΤΑΣΜΑ» του ΕΜΠΟΡΙΟΥ – ΚΡΑΥΓΗ...

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΟΔΟΣ ΤΣΙΜΙΣΚΗ: ΑΠΟ «ΦΙΛΕΤΟ» σε «ΦΑΝΤΑΣΜΑ» του ΕΜΠΟΡΙΟΥ – ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΕΜΠΟΡΩΝ

31
0

Η οδός Τσιμισκή, γνωστή ως ο πιο εμπορικός δρόμος της Θεσσαλονίκης, έχει χαρακτηριστεί από πολλούς ως «φιλέτο» για τις επιχειρήσεις.

Ωστόσο, τους τελευταίους μήνες παρατηρούνται σημαντικές αλλαγές στην εμπορική δραστηριότητα της περιοχής.

Από το ύψος της ΧΑΝΘ έως τη Δημητρίου Γούναρη, αρκετά καταστήματα έχουν κλείσει τις πόρτες τους, γεγονός που προκαλεί ανησυχία στους εμπόρους και τους κατοίκους.

Παρά το ότι η οδός Τσιμισκή αποτελεί την κύρια είσοδο από την ανατολική πλευρά της πόλης, οι έμποροι αναφέρουν μειωμένη αγοραστική κίνηση.

Οι λόγοι πίσω από αυτήν την πτώση περιλαμβάνουν αυξημένα έξοδα λειτουργίας και υψηλά ενοίκια που καθιστούν δύσκολη τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.

Ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα είναι η απαγόρευση ακόμα και για ολιγόλεπτη στάθμευση, κάτι που αποτρέπει τους πελάτες από το να επισκεφθούν τα καταστήματα.

Οι έμποροι εκφράζουν επιφυλάξεις σχετικά με την έναρξη νέων επιχειρήσεων στην περιοχή, καθώς η τρέχουσα κατάσταση δεν προδιαθέτει για θετικές εξελίξεις.

Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στη Μητροπόλεως, έναν άλλο «ακριβό» εμπορικό δρόμο της Θεσσαλονίκης, όπου οι προκλήσεις είναι παρόμοιες.

Το Καπάνι αποτελεί το χρηματιστήριο της αγοράς τροφίμων στο ιστορικό κέντρο.

Δεκάδες οι έμποροι, εκατοντάδες οι καταναλωτές καθημερινά.

Και όμως τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον 40 καταστήματα έβαλαν λουκέτο.

Όπως λένε, είδαν να μειώνεται η κίνηση στα καταστήματα τους λόγω της έλλειψης θέσεων στάθμευσης.

Άδειες βιτρίνες από καταστήματα, που έχουν κλείσει εδώ και καιρό συναντά ο επισκέπτης και στη Βασιλέως Ηρακλείου.

Aυξημένα λειτουργικά έξοδα αλλά και υψηλά ενοίκια ροκανίζουν τον προϋπολογισμό των εμπόρων.

Όπως λένε, στο τέλος κάθε μήνα το ταμείο είναι μείον.

Έμποροι εκτιμούν ότι με τη λειτουργία του μετρό θα αυξηθούν περαιτέρω τα ενοίκια και ζητούν μέτρα στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας.