Αρχική Ελλάδα Τα Νέα της Πιάτσας #426

Τα Νέα της Πιάτσας #426

71
0


Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου Nissan Qashqai ο κ. Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, αναφέρθηκε γενικότερα στην πορεία της αγοράς, τις τιμές, αλλά και τα χαμηλά ποσοστά που έχει η χώρα μας στα EV. Παρά τα κίνητρα που δίνει η κυβέρνηση με έως 9.000 ευρώ και άλλα 2.000 ευρώ όταν ένας ιδιοκτήτης αποσύρει το ρυπογόνο αυτοκίνητό του, τα ποσοστά μετά βίας φθάνουν το 4.5%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην παρουσίαση του νέου Nissan Qashqai ο κ. Μάριος Μπαρκής, εμπορικός διευθυντής της NISSAN, αφού έκανε τη σχετική παρουσίαση πρότεινε την τιμή γνωριμίας. Η αρχική τιμή του Qashqai διαμορφώνεται στα 29.990 ευρώ για την έκδοση 1.3 140ps Unique M/T MHEV και με την προωθητική ενέργεια που δίνει η εταιρία,(άλλα 1.000 ευρώ) η τιμή μειώνεται στα 28.990 ευρώ.

Η Kosmocar παρουσίασε το νέο της SUV της Skoda. Πρόκειται για το οικογενειακό 5θεσιο η 7θέσιο Kodiaq 2ης γενιάς. Η γκάμα των κινητήρων απευθύνεται σε όλες τις προτιμήσεις. Από βενζινοκίνητα σύνολα, όσο και από diesel, ενώ δεν λείπουν και οι τετρακίνητες εκδόσεις, που παραδοσιακά διαθέτουν τα περισσότερα μοντέλα της Skoda. Ταυτόχρονα ανακοινώθηκε και η plug-in υβριδική έκδοση που σύμφωνα με τους κατασκευαστές μπορεί να κάνει έως 100 km αμιγώς ηλεκτρικά. H βασική βενζινοκίνητη έκδοση των 150 ίππων, με το ήπια υβριδικό σύνολο TSI m-HEV, ξεκινάει από τα 39.831 ευρώ, με αυτόματο κιβώτιο DSG, ενώ η plug-in υβριδική έκδοση με συνολική ισχύ συστήματος 204 ίππους, ξεκινάει από τα 48.977 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και να επιστρέψουμε λίγο στα EV με τα χαμηλά μερίδια αγοράς. Χαμηλά τα χαρακτηρίζει μερίδα των αντιπροσώπων. Γιατί με βάση τις δυνατότητες φόρτισης που διαθέτει η χώρα μας μπορούμε να πούμε ότι τα μερίδια είναι ικανοποιητικά. Οι υποψήφιοι πελάτες των 100% ηλεκτρικών αυτοκινήτων μετρούν πάρα πολύ τον χρόνο που θα χρειασθούν για να διανύσουν μια απόσταση 400 και 500 χλμ. Τα 20 λεπτά που χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να φορτίσει τις μπαταρίες σε έναν ταχυφορτιστή 300 kW σε κάποιον ΣΕΑ αυτοκινητοδρόμου, είναι λογικός χρόνος.

Αλλά πόσοι τέτοιοι υπάρχουν στα ΣΕΑ. Και τι θα συμβεί αν ταυτόχρονα φθάσουν δύο η τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Μην μετράτε του φορτιστές που μας λένε ότι υπάρχουν. Αυτοί είναι χρήσιμοι όταν διανυκτερεύσεις σε μια πόλη που θα φορτίσει τις μπαταρίες σε 4-5 ώρες. Για φαντασθείτε να είστε στην εθνική οδό και να μην υπάρχει ταχυφορτιστής 300 kW. Αυτό που χρειαζόμαστε για να αισθανόμαστε σιγουριά είναι οι ταχυφορτιστές και όχι οι απλοί φορτιστές. Κατά την άποψή μας, οι στόχοι που έχει θέσει η Ε.Ε. για την κατάργηση των θερμικών κινητήρων από το 2035 είναι αβέβαιο αν θα επιτευχθούν. Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρηθούν πολλά από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το Dacia Spring με τον ηλεκτροκινητήρα των 65 ίππων είναι πλέον διαθέσιμο στις εκθέσεις της Teoren Motors με πλούσιο εξοπλισμό για άνετες και μη ρυπογόνες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης. Η τιμή της έκδοσης Dacia Spring Electric 65 Extreme DCR, μετά την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙΙ» και την τρέχουσα προσφορά της Teoren Motors, ξεκινάει από τα 17.950 ευρώ. Το ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia πλαισιώνεται από 8ετή εγγύηση (ή 120.000 χλμ.) για τη μπαταρία, 5ετή (ή 100.000 χλμ.) εργοστασιακή εγγύηση και 3ετή δωρεάν οδική βοήθεια. Η νέα τιμή είναι δελεαστική και ίσως είναι και το πιο φθηνό ηλεκτρικό μοντέλο της αγοράς.

To FIAT 500 γίνεται 67 ετών! Μέσα σε αυτά τα 67 χρόνια ξεπέρασε τα 7,5 εκατομμύρια πωλήσεις. Την πρώτη του εμφάνιση, την έκανε στις 4 Ιουλίου του 1957 και σχεδιάστηκε από τον Dante Giacosa. Το αυτοκίνητο του Ιταλού σχεδιαστή εντυπωσίασε και μεταπολεμικά έγινε συνώνυμο με την οικονομική ανάκαμψη της χώρας .Από τότε μέχρι σήμερα κυκλοφόρησαν τρεις γενιές. Η 2ηήρθε το 2007 και η 3η το 2020 όπου και παρουσιάσθηκε το ηλεκτρικό 500e. Το επόμενο βήμα του μοντέλου θα αποτελέσει η υβριδική έκδοση του 500e, η οποία θα λανσαριστεί στις αρχές του 2026 και θα κατασκευάζεται στο πλήρως ανανεωμένο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο.

Οι επιδόσεις που είχαν στο Pikes Peak ταIONIQ 5 N δείχνουν πόσο πολύ έχουν εξελιχθεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων της HyundaiN. Όλα τα IONIQ 5 N διέθεταν ηλεκτρικά συστήματα υψηλών προδιαγραφών με ειδικό λογισμικό για αύξηση απόδοσης ειδικά για το συγκεκριμένο αγώνα. Η Hyundai Motor συμμετείχε στο φετινό PPIHC με δύο IONIQ 5 NTA (TimeAttack) Specs και ένα IONIQ 5 N παραγωγής. Και τα τρία μοντέλα διαγωνίσθηκαν σε μια εξαιρετικά απαιτητική διαδρομή 12,42 μιλίων (20 km) φθάνοντας πάνω από τα 4.700 πόδια (1.438 μέτρα) στην κορυφή του PikesPeak, με 156 στροφές, απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες και μεγάλο υψόμετρο που μπορεί να επηρεάσουν τόσο τους οδηγούς όσο και τα οχήματα. Το IONIQ 5 NTASpec, με οδηγό τον Dani Sordo, (οδηγός της Hyundai Μotorsport World Rally Team), τερμάτισε τον αγώνα σε 09:30.852 και κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας exhibition class. Το δεύτερο IONIQ 5 NTASpec με οδηγό τον Randy Pobst, τερμάτισε τον αγώνα σε 09:55.551.

Το 12ο GrandPrix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Ιουλίου στη Μεγάλη Βρετανία και μεταδόθηκε ζωντανά από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ είχε νικητή τον L. Hamilton, ο οποίος  επέστρεψε με έναν θρίαμβο, έπειτα από περίπου 3 χρόνια και κατέκτησε για 9η φορά τη νίκη σε αγώνα στην πατρίδα του. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 14,1% στο δυναμικό κοινό 18-54. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 26,7%.

Και ας δούμε τα στραβά του τόπου μας. Τις φωτογραφίες μας τις έστειλαν αναγνώστες μας και εμείς απλά τις σχολιάζουμε.

Μαντέψτε που είναι το φανάρι. Πάνω στην Λεωφόρο Ηρακλείου, στην κεντρική αγορά της Νέας Ιωνίας, εκεί που τα διπλοπαρκαρισμένα Ι.Χ. με αναμμένα τα αλάρμ δίνουν και παίρνουν, έχει προστεθεί ένα ακόμα κομμάτι στην εξίσωση. Τα καλυμμένα φανάρια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παρακάτω φωτογραφία όπου τέντα από κατάστημα, κρύβει το μισό φανάρι, σε μία από τις κεντρικότερες διασταυρώσεις. Απορούμε πως δεν έχει διαμαρτυρηθεί κανείς μέχρι τώρα για κάτι τόσο σημαντικό.

Απαγορεύεται η πρόσβαση στον κάδο σκουπιδιών. Ταμπέλα φυσικά δεν υπάρχει. Υπάρχουν όμως τα μηχανάκια. Οι πολίτες διαμαρτύρονται. Η Τροχαία δεν προλαβαίνει να πηγαίνει παντού (Η τροχαία διαθέτει τους γερανούς για να σηκώνει τα μηχανάκια που είναι σταθμευμένα στα πεζοδρόμια στο Σύνταγμα). Για τα άλλα, εκεί όπου δεν υπάρχουν τουρίστες είναι άφαντη. Οι κάτοικοι διαμαρτύρονται γιατί δεν μπορούν να πετάξουν τα σκουπίδια τους αλλά και γιατί όταν φθάνει το απορριμματοφόρο φεύγει αφήνοντας στον κάδο γεμάτο από σκουπίδια. Καλοκαιριάτικα φαντασθείτε τη βρώμα.

Και κλείνουμε με τα δύο νέα πρόσωπα που αναλαμβάνουν νευραλγικές θέσεις στην Teoren Motors. Καθήκοντα Γενικού Διευθυντή στην Teoren Motors αναλαμβάνει ο κ. Βασίλης Παπαδόπουλος. Ο κ. Παπαδόπουλος έχει σπουδάσει οικονομικά στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ έχει πολυετή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Παράλληλα, καθήκοντα Εμπορικού Διευθυντή της TEOREN MOTORS Α.Ε. αναλαμβάνει ο κ. Πέτρος Τζαβέλλας. O κ. Τζαβέλλας έχει σπουδάσει οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων στην Αμερική, ενώ έχει μεταπτυχιακό στο marketing από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει πολυετή εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου, έχοντας αναλάβει διευθυντικές θέσεις στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα.



zougla.gr